Főoldal
Projektek
Rólunk / Stábunk
Impresszum
GY.I.K.
LETÖLTÉSEK
Fórumunk

Design By Asary © 2013 | HotRod Online Team | Hungary - Veszprém | 2006-

Elérhetőségeink

Hivatalos Oldalunk
(Itt a blogunkon is elérhetőek vagyunk továbbra is) Megjegyzés: Az egykori HRO Team, (HotRod Online Team) Jelenleg ezt a blogot használjuk hivatalos oldalunknak. Korábbi oldalainkkal kapcsolatos részletes információkat a rólunk részlegen olvashattok majd.

YouTube csatornánk

Asary csatornája

Asary twitch
twitch-adam753_hun.jpg
Joni csatornája

Menü

Impresszum
Stábunk
Szabályzat
Főoldal / Hírek
LETÖLTÉSEK


Partnereink



Figyelem:
A blogon nem látható a HotRod Online Team Teljes eddigi tartalma, megtekintéshez kérlek látogass el a hivatalos oldalunkra!

Egyéb infó: 2020-at követően hamarosan névváltozás és saját blog indítása. (Ez a HRO Team blogja) továbbra is élni fog. Viszont hamarosan változások lesznek melyről bővebben majd egy cikkben számolok be.

Partnereink:

Separate thanks
Thank you very much!
Partnereink
Kiemelt Partnereink

Hababa.hu
2005-2016
Új elérhetősége:
doomszinkron.dotnest.com


Mozgi Studio


HalfHun-Team
HalfHun-Team blog


Magyarítások Portál


RETRO_HUN


GTA Hungary


Lambda Szinkroncsoport


Ajánló


GameStar.hu


Utolsó kommentek

Google

 

Látogatók

Flag Counter

Eltűnt bejegyzés rejtélye - 2022.12.25.

2022.12.25. 13:52 :: Asary


question-mark-m400.pngSziasztok!
Mondanom sem kell, igencsak meglepődve állok most az előtt, hogy a bejegyzésem amelyet kb. november eleje óta írogattam, formálva publikálásra... egyfajta összegző és jövőbeli célok kapcsán. Mára belőle egyetlen bekezdés maradt, ami annyit jelent hogy kb. a tartalom 90%-a "eltűnt" kuka. - ez már csak azért is bosszantó számomra mert a gépen szoktam megírni a bejegyzéseket, majd végső simítások során kerül itt bejegyzésre felvételre. Ez most valamiért kivételesen nem így történt. - kis naivan gondoltam miért ne írhatnám eleve itt. Egyenlőre szavakat se találok miként fogalmazzam ezt meg...
Persze szoktam jegyzetek formájában biztonságit tárolni a gépen is. Ez most nem így történt.
Ugyanakkor itt szeretném hozzátenni, hogy őszinte legyek ez nem ért olyan váratlanul mint amekkora meglepetésként... persze ez kissé ellentmondásosnak hangozhat. De hozzá kell tennem hogy az elmúlt időszakban nálam a Blog.hu rendszere alapból szarakodik (elnézést a szóhasználatért) Firefox alatt, egykor Chrome alatt sem működött tökéletesen. Ezt már Október elején jegyeztem le, de azelőtt már 2 hónapja (Augusztusban) is tapasztaltam furcsaságokat, hogy nem tudok bejelentkezni normálisan (Firefox és Google Chrome-al egyaránt voltak és vannak gondok.) Egyedül a Microsoft Edge volt képes kezelni az oldalt... időközben ez változott valamelyest Chorme alól írtam most a bejegyzéseket... mert itt sikerült csak sikeresen bejelentkeznem.
Firefox alatt (a helyes adatok beírását követően, úgy tesz mintha nem történt volna bejelentkezés)

Ugyanakkor volt némi furcsaság abban a tekintetben, hogy a kicsit hosszadalmasra sikerült bejegyzés amelyet írtam.. abból (vázlatban/privátban) elsőre csak ezt az 1 bekezdést láttam. De amint megnyitottam szerkesztésre, megnyitotta a teljes bejegyzést rendesen.. így nem okozott különösebb aggodalmat. (csak némi gyanút, hogy és miért)
Továbbá hozzá tenném hogy történt némi tisztogatás épp a minap. (biztonsági és egyéb okokból) Privazert és CCleaner-el egyaránt átfuttattam a böngészőket is kipucolva.
- itt van némi gyanúm, hogy amit itt korábban írtam hosszasan az nem a Blog rendszerében került elmentésre (ami meglepő és kizárt lenne), hanem a böngésző volt oly kedves és tette tán gyorsítótárba vagy valahová, hiszen most belépve nem tapasztalom azt hogy bejegyzést szerkesztést lehívva megjelenne az eddigi bejegyzés teljes tartalma.

Majd lehet megírom újra... de most elment az egésztől a kedvem és 2 hónapnyi jegyzetelés/összegzés ment a kukába ezzel. - kis Türelmeteket és megértéseteket kérem.
Rendkívül bosszantó számomra hogy szeretnék helyzetjelentést adni (hiszen az utóbbi időben sajnos így is keveset adtam) 1 évben írok 2-3 bejegyzést, de nehogy már tájékoztatni tudjalak benneteket az aktuális helyzetről... annyira gáz és szürreális az egész... Igyekszem higgadtan átgondolom majd és mérlegelem mi legyen. 

Uptade (2022.12.25.): Kicsit szétnéztem a gépen, hogy készítettem-e valahová biztonságit. Szerencsére egy részleges mentést készítettem róla. Viszont ez meglehetősen korai állapota (November 7) azóta írtam még az ünnepek előtt is pár sort.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hotrod-online.blog.hu/api/trackback/id/tr7418010272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása