Főoldal
Projektek
Rólunk / Stábunk
Impresszum
GY.I.K.
LETÖLTÉSEK
Fórumunk

Design By Asary © 2013 | HotRod Online Team | Hungary - Veszprém | 2006-

Elérhetőségeink

Hivatalos Oldalunk
(Itt a blogunkon is elérhetőek vagyunk továbbra is) Megjegyzés: Az egykori HRO Team, (HotRod Online Team) Jelenleg ezt a blogot használjuk hivatalos oldalunknak. Korábbi oldalainkkal kapcsolatos részletes információkat a rólunk részlegen olvashattok majd.

YouTube csatornánk

Asary csatornája

Asary twitch
twitch-adam753_hun.jpg
Joni csatornája

Menü

Impresszum
Stábunk
Szabályzat
Főoldal / Hírek
LETÖLTÉSEK


Partnereink



Figyelem:
A blogon nem látható a HotRod Online Team Teljes eddigi tartalma, megtekintéshez kérlek látogass el a hivatalos oldalunkra!

Egyéb infó: 2020-at követően hamarosan névváltozás és saját blog indítása. (Ez a HRO Team blogja) továbbra is élni fog. Viszont hamarosan változások lesznek melyről bővebben majd egy cikkben számolok be.

Partnereink:

Separate thanks
Thank you very much!
Partnereink
Kiemelt Partnereink

Hababa.hu
2005-2016
Új elérhetősége:
doomszinkron.dotnest.com


Mozgi Studio


HalfHun-Team
HalfHun-Team blog


Magyarítások Portál


RETRO_HUN


GTA Hungary


Lambda Szinkroncsoport


Ajánló


GameStar.hu


Utolsó kommentek

Google

 

Látogatók

Flag Counter

GTA: The Trilogy The Definitive Edition - GTA3 Szinkron?

2021.11.01. 21:27 :: Asary


Sziasztok! Bizonyára néhányotokban felmerült (ahogy Ákos is kérdezte) hogy a szinkront tervezem-e "áttenni" az új verziós (The Definitive Edition) GTA3-ba. Mivel ez egy elég összetett téma, így gondoltam írok egy posztot ide is mik az érzéseim/meglátásaim így előjáróba.

Én fejemben is megfordult ám egyből rendeztem is magamban ennek realitását. Az esetlegesen belefektetett energia/idő. Kétségtelen jó lenne, de nem tudom mennyire lesz az eredetihez képest módosítva. Szerintem az átvezető (cutscene) jelenetekhez és a hangok nagy részéhez úgy gondolom nem nyúltak. Esetleg az sfx fájlban lévő effektekhez készítettek új (kerék súrlódás, ajtó csukódás, robbanás) és egyéb "mellékes" ám feltételezhetően feljavított vagy teljesen újított változatot tettek bele. - viszont mint tudjuk egy-egy karakter hangját adó színész azóta sajnos elhunyt. Így már csak azért is feltételezem hogy a beszédhangokhoz nem nyúltak különösebben és így időre az eredeti köré építették ahhoz hűen...

Játék motorját tekintve elődök anno Renderware-ra készült a trilógia 3 része meglehetősen hasonló szinte már-már megegyező fájlszerkezet és felépítést alkalmaztak különösen a GTA3 és a Vice City esetén, de a San Andreas sem sokban tér el.
Ezen téren nagy előrelépés következett be mikor is a Rockstar Games elkészítette megírta a saját motorját amely a GTA IV-nél debütált a RAGE Engine. Mélyebben nem is mennék bele milyen fizikai (Bullet) és milyen animációs AI (Euphoria, NaturalMotion) mocit használtak integráltak bele, mert nem ez a poszt lényege. Mindenesetre azért az is sokat elmond hogy anno a GTA V esetében visszább is butították valamelyest, ugyanis igencsak erőforrás igényesre és tán máig egyik legjobb fizikai/animációs rendszert kalapálták össze a GTA IV-be.

Mindenesetre a GTA V-öt követően meglepett, és én magam sokáig kételkedtem hogy a Rockstar Games az Unreal Engine-hez nyúlna (Félreértések elkerülése végett. Részemről az égvilágon semmi bajon az UE4-el sőt.. nagyon jó motornak tartom, ám ahogy egy szakmabelitől is hallottam anno, ki játékot fejleszt vagy legyen szó akár Unity vagy bármely más engineről. Vagy valaki szakosodottan elmerül az alapvető optimalizálás világában is (occlusion culling, LOD-ozás, stb.) , megfelelően utómunkázni, időt szán rá. Zseniális produktumok jöhetnek létre. Vagy épp ellenkezője egy egy optimalizálatlan katyvaszt fog kiadni a kezei közül az illető. Két véglet sajnos.)
- viszont nem Indie stúdióról beszélünk én még bízom a Rockstar Games-ben (még ha le is passzolták a projektet a korábban nem túl jó portolásról elhíresült War Drum Studios stúdiónak később tán feledés reményébe nevet is változtattak Grove Street Games-re) ...

... ám nagyon úgy tűnik hogy mindez beigazolódott. Ez több szempontból is érdekes számomra, és úgy vélem ezzel igencsak meg fogják nehezíteni a modderek dolgát. - Vajon miért? :)

Mivel feltételezhetően Unreal Engine 4-es verzióra ültették át. Ami bizonyos tekintetben nem egyszerű (moddolás tekintetébe) különösen ha netán még encrypt-álják / titkosítják is a pak fájljait, buildelt archívumát. - hangokat tekintve meg kérdéses hogy bele lesz-e egyenest integrálva vagy használnak egyéb ("külső bankban" került-e tárolásra) + "audio mocit", (FMOD vagy Wwise) stb. Igencsak sanszos hiszen egy Open World játék tekintetében ahol rengeteg audiofájlt kell a játéknak kezelnie, több mint valószínű.
Nem tudom még fájlszerkezetileg felépítésben mennyire lesz megoldható...

- valamiért van egy olyan megérzésem hogy meg fogják nehezíteni a modderek dolgát. Ugyanis az utóbbi időben Rockstar Games és a kiadó Take Two amúgy is rá szállt néhány projektre és lelövették/leszedettek rengeteg módot. Feltételezhetően ezzel a nehezen moddolható kivitelezéssel is eleget akarják venni a módosítások lehetőségét.

Erről a GameStar-on is írtak anno: Egy 14 éves GTA San Andreas modot szedtek le a készítői a Take Two hadjárata miatt - GameStar

Egyenlőre zárszónak annyit tudok mondani hogy várjuk meg a játék megjelenését. - ugyanakkor igazság szerint nem volt és egyenlőre nincsen tervben (már ami a GTA3-at illeti) a szinkron átültetése "portolása".


Uptade 2021.11.11. - 18:17
Megnéztem ahogy várható volt Unreal Engine-es .pak fájlokat tartalmaz a játék, vannak UE4-es játékok melyeket még meg lehet buherálni... de ez meglehetősen változó. (Van hozzá toolom amivel majd talán ki tudom bontani megnézni miként vannak a fájlok), és (remélhetőleg nem titkosították.) majd idővel kiderül.
Jelenleg így fest felépítés tekintetébe:
GTA III - DE\Gameface\Content\Paks\gta.pak -- 4.2 GB // - ezt kell majd ki és visszafejteni, ebben van minden.


Update 2021.11.21. - 13:00
Ákos épp a minap értesített hogy Gargya Márknak köszönhetően sikerült megoldani a szinkron átültetését a Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition alá (a GTA3-hoz).
- Épp kezdtem volna magam is utána nézni (múlt hétvégén) gtaforums oldalán figyelemmel kísérni az ott zajló ötletelgetéseket (már ami az UE4-es moddolásának lehetőségét illeti, a gtaforums.com-on The Definitive Edition moddolásának mivoltját, lehetőségét. Részletek itt.), sajnos nem volt már időm. (Hétfőnként 17-től 21ig médiás tanfolyamra járok. A hétfőn reggel pedig előkészítettem a szobát, szétkaptam a gépet, egyenlőre szét van minden, szoba gép stb.. Ugyanis a héten villamos hálózatot újítjuk fel. Ezért nem vagyok gépközelben, így nem tudom egy darabig bekapcsolni a (munka/gaming) gépet, talán jövő hét Keddre tudok bővebb információval szolgálni a szinkron kapcsán.)
- Egy-két dolgot szeretnénk az Ákossal kijavítani / finomítani. - Ha minden flottul megy akkor kedden jelentkezem. Ennek menetéről és a továbbiakról. Egyeztetve Márkkal és Ákossal.

Teszt:

4 komment

Címkék: Trilogy Hungarian GTA Grand Theft Auto GTA3 Magyar Szinkron GTA3 Szinkron GTA3 HUN Magyarítás The Trilogy The Definitive Edition Definitive Edition

A bejegyzés trackback címe:

https://hotrod-online.blog.hu/api/trackback/id/tr616742026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DOM4KOM4 2021.11.29. 23:38:30

Sziasztok.
Én magam megcsináltam és működik ha szeretnétek átadhatom a magyar szinkron átültettet verzióját.
(Remélem nem haragszotok érte.) De ha kell és jógosulatlan vagyok akkor kitörlőm a fájlokat. Köszönöm előre is.

DOM4KOM4 2021.11.29. 23:51:17

Egyébként ha kell én szívesen felajánlanám az "önkéntes munkaerőmet" ha lenne következő projekt.

DOM4KOM4 2021.11.30. 07:27:57

Oh most láttam hogy nemtúl jogi úgyhogy kitörúltem.

Asary 2021.12.07. 18:50:32

Szia! Köszönjük hogy jelezted! - már sikerült megoldanunk.
Igazából nincs azzal gond ha megtetted, csak mi még ugye szeretnénk 1-2 hangot a nyers fájlból átkonvertálni, nem a tömörítettet. Mert bizonyos wav hangok tömörítésen estek át. Azokat fogjuk majd raw ("nyersen átkonvertálni"). Ugyanis Ákos jelezte hogy egyes hangok sajnos nem szóltak megfelelő minőségben a ogg-be konvertálást követően.
Mindenesetre köszönjük hogy jelezted és segítséged felajánlottad. Az esetlegesen futó projekt kapcsán Ákos tudna bővebb információval szolgálni, ugyanis stúdiójában dolgozik más játékok szinkronján is.
süti beállítások módosítása