Főoldal
Projektek
Rólunk / Stábunk
Impresszum
Támogatás
GY.I.K.
LETÖLTÉSEK
Fórumunk

Design By Asary © 2013 | HotRod Online Team | Hungary - Veszprém | 2006-

Elérhetőségeink

Hivatalos Oldalunk
(Itt a blogunkon is elérhetőek vagyunk továbbra is) Megjegyzés: Az egykori HRO Team, (HotRod Online Team) Jelenleg ezt a blogot használjuk hivatalos oldalunknak. Korábbi oldalainkkal kapcsolatos részletes információkat a rólunk részlegen olvashattok majd.

YouTube csatornánk

Asary csatornája

Asary twitch
twitch-adam753_hun.jpg
Joni csatornája

Menü

Impresszum
Stábunk
Szabályzat
Főoldal / Hírek
LETÖLTÉSEK

Partnereink

Fórumunk


Figyelem:
A blogon nem látható a HotRod Online Team Teljes eddigi tartalma, megtekintéshez kérlek látogass el a hivatalos oldalunkra!

Partnereink:

Separate thanks
Thank you very much!
Partnereink
Kiemelt Partnereink

Hababa.hu
2005-2016
Új elérhetősége:
doomszinkron.dotnest.com


Mozgi Studio


HalfHun-Team
HalfHun-Team blog


Magyarítások Portál


RETRO_HUN


GTA Hungary


Lambda Szinkroncsoport


Ajánló


GameStar.hu

Utolsó kommentek

Google

 

Látogatók

Flag Counter

GTA3 Szinkron (The Trilogy - D.E.) verzió, hiba, nem működik?

2022.03.20. 21:15 :: Asary


Sziasztok!
Akik frissítették a GTA Trilogy-t az 1.05-ös verzióra a GTA3 esetén tudunk róla hogy nem működik a szinkron!
Ahogy időnk engedi ennek megoldásán dolgozunk. - első körben szinte biztos voltam benne, hogy valószínűleg mappastruktúra / elérési útvonal változás léphetett fel. Ezért le is csekkoltam az új fastruktúrát.
Ki is próbáltam az aktuálissal, ám eredménytelennek bizonyult. (Érdekes mód egyéb "módok" mindenfajta különösebb probléma nélkül továbbra működnek és szépen be is olvassa a játék. Ezáltal a moddolás lehetősége továbbra is adott.)

Viszont a hanganyagok tekintetében az az érdekesség lép fel, hogy ha (teszteltem) megadok egy x (false) hibás útvonalat pl.: GTA3\Audio\Streams\ -- akkor lecsekkolom egy eszközzel amellyel a játékfájlokat detektálja helyesen hol van. (mert eközben a módokat is beolvassa) Ezzel is csekkoltam le hogy mik változtak a mappafelépítés tekintetébe. Elvileg ez lenne a helyes útvonal: *mód_neve* . Game\GTA3\Audio\Streams\ --és a hang assetek.
Korábban egyébként ezen útvonalon történt: ( *mód_neve*\Gameface\Content\GTA3\Audio\Streams\ )
Majd ha erről készítek egy pak fájlt és újra beolvastatom a játékfájlokat, valamiért hangok esetén nem a módot olvassa/játssza le a játék során, hanem az eredetit a gta.pak fájlból. Ami érdekes "újdonság"...

Igyekszem figyelemmel kísérni a gtaforums.com-ot, hátha valaki tud audio moddolásra valami megoldást 1.05 frissítést követően.
Korábban ezzel a verzióval tökéletesen működött: 1.14718 (1.0.0.14718)
Most az aktuális: 1.15284 (1.0.0.15284)
Mintha (a fent említett módon) változott volna a mappaszerkezet.. és egyenlőre nincs új tippem miért nem működik. Sok eshetőséget kipróbáltam már. Még próbálkozunk. Majd lehet kicsomagolom az egész gta.pak fájlt, hogy úgy is lássam tartalmilag.. hátha van benne valami amit a progi nem jelzett.

Ezért aki szinkronnal szeretné játszani a Definitive Edition-t azok vagy halasszák el (ha van rá lehetőségük) a februári javítás cunamit.
Amennyiben már megtörtént (és ajánljuk is hogy frissítsetek). Ez esetben viszont szíves türelmeteket kérjük míg a hiba orvoslása meg nem történik.
(Ugyanakkor ha valaki tudja a hibának okát, kérjük ne tartsátok magatokban. :) Szívesen vesszük és köszönünk bárminemű segítséget. - előnyben az Unreal Engine-ben jártas fejlesztők és modderek.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hotrod-online.blog.hu/api/trackback/id/tr2617785428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása