Az IGN korábbi ígéretéhez híven az egész hetet a GTA III-nak szentelte, és ennek megfelelően megpróbált a kulisszatitkok mögé is betekinteni. A cikksorozat végére a Rockstar legrégebbi oszlopos tagjai is megszólaltak a sikerjáték történetéről.
A legfrissebb interjúban megszólal Jeremy Pope, a Rockstar akkori társproducere, Dan Houser és a rendezőként dolgozó Navid Khonsari
"Emlékszem, hogy Sam többször is azt kérdezte, 'Normálisak vagyunk? Fog ez működni?', és ezt nem csak úgy kérdezte, hanem tényleg kételkedett benne." — mondta Jeremy Pope az IGN-nek. Pope, aki most független játékproducer és tanácsadó, 2000 elején csatlakozott a Rockstarhoz a GTA III társproducereként. "Egy szürke, tömbökből álló várost néztünk. Még semmi nem kapott textúrát. Könnyű volt észrevenni a hatalmas lehetőséget, de senki sem volt zavarban."
A teljes cikk elolvasható az IGN.com-on angolul.
/Cikk forrás: GTAPlace.hu
Hogyan készült a Grand Theft Auto III?
2011.10.23. 12:52 :: Asary
komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek